Založ si blog

Po com vase srdce tuzi?

Vzdy chceme to, co nemame…A zrazu ked naozaj pride to stastie , neskutocne chvilkove stastie a ziskame to co sme chceli príde cas pre niekoho skor a pre ineho neskor a radost pominie. A tento kolotoc sa toci stale a stale , v politike ,v laske , v style zivota a…. v sade.

Ked som sa narodila a moj mozog a spomienky zacali vnimat realitu uz som po niecom tuzila. Detske hry a jedlo bol stred vesmiru pre male dievcatko. Ale zrazu chcem inu hracku….

Skola bola ta co ma mala naucit, ze hodnota zivota sa neda nicim nahradit. Ja som mala hodnoty nove topanky, kabelky, šaty a kamosky. Hmm … Puberta je velmi neprijemna pre okolie pubertiaka, (zistila som az ako matka,ze v tom období je tazko porozumiet ) na oboch stranach rozumiet si navzajom. V tom období milujeme len sami seba…..

A ja som nebola iná, aj ked som zacala milovat chlapca. A to bola dalsia skutocnost po com som tuzila . Ked som chlapca získala ,tuzila som po inom. Po inej láske a vsetko co k nej patrí. Po rôznych vztahoch som tuzila sa vydat a mat deti, ale stale som chcela aj damske oblecenie. Ano podarilo sa mi to a aj dieta bolo na svete a zase prisla ta chvila ,kedy som si uvedomila ze je vsetko inak. (Aj ked v tomto pripade to bolo vyslobodenie). Ale zrazu chcem iný zivot….

Mala som, samotu a klud. Do obdobia ,ked v mojej hlavicke preskocila veta : Toto uz nechcem ! Prisiel a nebolo to znova na prvy pohlad zalubenie ,ale priatelstvo a jeho povaha ma presvedcila ze bude dobry muz aj otec. Svadba po druhé, ano uz clovek by mal vediet ak je to po druhy krat do coho ide. Nevie to nikdy verte mi ! pretoze vzdy chceme to co nemame …..

A co vlastne chceme? Sami nevieme ani ked to mame pod nosom a myslime si ze prave toto je to co chceme. Nie clovek je tvor naivný a stale hladajuci nieco co neexistuje.

Ako vo filme

22.05.2014

Sústrediť sa.. Na hudbu. Na tú tajomnú zvláštnu a zázračnú chvíľku, kedy sa všetko zastaví.. Kedy všetko stíchne a v žiari reflektorov – vypínam celý svet.. Sústrediť sa. Pre chvíľku, kedy sa zase všetko zdá krásne a zmysluplné. Vypnúť. Myseľ. Vypnúť kontrolované Racio, ktoré sa stále hlási o slovo a neúnavne nám chce dávať svoje kázanie. Stop! Strih, [...]

V Indii

19.04.2014

Sobota večer, 10 hodín, štvrť Dadar. Sedím v taxíku s rovnako starou babou (22) z Brazílie, ktorá je na stáži na Mauríciu, ale v rámci 3 týždňového cestovania po Indii, ukončila svoju pút práve v Mumbaji, odkial jej v pondelok leti lietadlo naspat na ostrov. Musim povedat, ze ju obdivujem, pretoze cestuje uplne sama, bez akejkolvek predoslej skusenosti s Indiou. Ked to predsa [...]

Dodrzim predsavzatia?

08.04.2014

V ramci novorocnych predsavzati, ktore uz tradicne nedodrziavam, som si 1.1.2014 povedala, ze si stanovim len jedno realisticke predsavzatie. Zacala som uvazovat. Diety ma nikdy nebrali, cestovanie najradsej planujem spontanne, moje karierne ciele sa menia zhruba kazde tri mesiace, biologicke hodiny netikaju. Slubila som si teda, ze budem pocas roka 2014 kultivovat a obnovovat stare priatelstva. [...]

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 17925x
Priemerná čítanosť článkov: 1793x

Autor blogu

Kategórie