Založ si blog

Poviedka

“ Deadly?“ Liquid sa postavila za mna a objala ma. Sunny,Tom a Kiro stali za nou. “ Si nadherna.“ sepla mi Sunny.
Opat som hladela do zrkadla tentoraz ale do velkeho vo svojej izbe a divala som sa na svoje kokteilove saty, na svoj uces make up na seba……Mala som cierne korzetove saty zo snurovackou vpredu.Cervena snurka krasne ziarila a hodila sa mi k ocnemu tienu a jemnej lesklej latke, ktora tvorila zadnu cast satou. Vpredu boli kratke, riasene a cierne, vzadu sa to predlzovalo a celkovy efekt doplnali moje vysoke kanady. Vlasy mi volne padali na plecia a chrbat cez oblecenie a cervene pramene v nich som sa snazila zvyraznit.Takze mi teraz mierne odstavali hore dole po hlave.Ale nieco tomu celemu chybalo.A to moj partner. Strify ma pozval,ibaze ja som nedokazal povedat ano. Takze idem sama a Strify nepride na ten vecierok vobec,pretoze odletel k nejakej rodine bohvie kde.Liquid ide s Kirom,Sunny s Tomom,ktory sa dali dokopy.Lern ja budem ako piate koleso na voze.No co uz mozno tam bude nejaky zazobanec,co ma pozve tancovat.Aj ked pochybujem.

Sala bola nadherne zdobena a vyzerala ako z temnej rozpravky aspon sa hodila na moju naladu.Dnu sme vchadzali po schodoch dole takze sme videli celu salu aj tanecny parket.Ja som zastala na vrch shodoch a prezerala som si tancujucich. Uprostred som zbadala Billa s Lexou a vhrkli mi lszy do oci.Akosi som dufala, ze tento vecer budem tancovat s Billom ja uprostred parketa a o polnoci,ked si kazdy par da bozk a zasepka si milujem ta tak bill a ja spravime to iste.Nie kazde sny sa ale plnia. Zisla som dole a oprela som sa s stol.Ani neviem s cim to bolo.Skladba dohrala a ku mne zamierila Lexa.
“ Ty uz zasa pri piti?“ Nemohla som si odpustit ironicky usklabok na jej zuvackovo ruzove spolocenske saty tesne po stehna a s nechutne velkym vystrihom.Aj namalovana bola tak nijako.
“ Vies, Barbie maju blond vlasy a nie neidentifikoavtelne hnede ako mas ty a navyse take znicene….Ts ts ts.“ povedala som a podisla som ku nej tak blizko ze sme sa takmer dotykali nosmi.
“ Skus nieco spravit Billovi ci uz dneska alebo inokedy.Radsej ho nechaj ale neublizuj mu, lebo potom ja ublizim tebe.A ty vies, ze ja nemam zabrany.“
Odisla som.

Sedela som na schodoch a blizila sa polnoc. Zrazu si ku mne sadol Bill.
“ Ak do man ides opat rypat, co od teba vlastne chcem, nenamahaj sa.Minule som ti toho povedala hodne, to ti ma stacit.“
“ Vobec nie, teda nejdem do teba rypat. Chcem sa ospravedlnit.“
“ Neskoro.“ povedala som a pozrela do jeho oci.Nie co to robis?okamzite sa pozri inde.Ale uz bolo neskoro. Stracala som sa v jeho hnedych ockach.
“ Naozaj?“ opytal sa Bill a tak jemne a nevinne sa usmial, az som mala chut ho spapat.
“ Bill…..“ vyschlo mi v hrdle. Co som to chcela?
“ Vies, to ty si si nevsimala mna, nie ja teba.“ povedal Bill,ale uz sa neusmieval. “ Rozisiel som sa s Lexou.A ak mam u teba sancu, tak ma najdes uprostred parketa, za chvilu bude polnoc.“ Na to sa stratil v tancujucom dave.
A co teraz? Rozhodne som toto cakala,ale predsa neprileziem ako poslusny psik.No alebo mozno aj hej…..CO MAM DO PEKLA ROBIT?!
Nakoniec som sa rozhodla. Postavila som sa a vybehla som na vrch schodov.Bill stal sam uprostred parketu a dival sa priamo na mna. Zhlboka som sa nadychla,zbehla som dole prave vo chvili ked kazdy pocital.
“ Desat….devat…osem…sedem….sest…pat….“Bol tak prekliate daleko prebijat sa takym hustym davom nie je lahke.Co ak to nestihnem?
“ Styri…tri…dva….jedna….“ A prave ked odbila polnoc,som Billa objala okolo krku a na pery mu vtisla bozk.Jemne si ma privinul a bozk mi oplcal:jemne a nezne.A dost hamblivo musim uznat.Bolo to krasne,ak by ma nebol drzal tak spadnem, pretoze sa mi podlomili kolena, nedokazal som vnimat nic,ani radostne tlieskanie okolo nas ani slova, ktre hovorili ostatny, nic,len jeho pery.
Potom som sa odtiahla od Billa, pozrela mu do oci a usmiala sa.
“ Milujem ta.“povedala som, usmiala som sa este raz, pustila som ho a tentoraz som to bola ja, kto sa stratil v dave.

Ako vo filme

22.05.2014

Sústrediť sa.. Na hudbu. Na tú tajomnú zvláštnu a zázračnú chvíľku, kedy sa všetko zastaví.. Kedy všetko stíchne a v žiari reflektorov – vypínam celý svet.. Sústrediť sa. Pre chvíľku, kedy sa zase všetko zdá krásne a zmysluplné. Vypnúť. Myseľ. Vypnúť kontrolované Racio, ktoré sa stále hlási o slovo a neúnavne nám chce dávať svoje kázanie. Stop! Strih, [...]

Po com vase srdce tuzi?

07.05.2014

Vzdy chceme to, co nemame…A zrazu ked naozaj pride to stastie , neskutocne chvilkove stastie a ziskame to co sme chceli príde cas pre niekoho skor a pre ineho neskor a radost pominie. A tento kolotoc sa toci stale a stale , v politike ,v laske , v style zivota a…. v sade. Ked som sa narodila a moj mozog a spomienky zacali vnimat realitu uz som po niecom tuzila. Detske hry a jedlo bol [...]

V Indii

19.04.2014

Sobota večer, 10 hodín, štvrť Dadar. Sedím v taxíku s rovnako starou babou (22) z Brazílie, ktorá je na stáži na Mauríciu, ale v rámci 3 týždňového cestovania po Indii, ukončila svoju pút práve v Mumbaji, odkial jej v pondelok leti lietadlo naspat na ostrov. Musim povedat, ze ju obdivujem, pretoze cestuje uplne sama, bez akejkolvek predoslej skusenosti s Indiou. Ked to predsa [...]

olympiada rieka Seina v Parizi

Ukrajinci vyhrali symbolickú bitku o Paríž, ale chcú, aby Rusov potrestali najprísnejšie

28.03.2024 12:30

Kyjev nechce vidieť na letných hrách ani jedného Rusa. Moskva tvrdí, že Medzinárodný olympijský výbor skĺzol do suterénu rasizmu neonacizmu.

zena tabletka lieky choroba liek

Japonsko eviduje 4 úmrtia a 100 hospitalizácií v súvislosti s doplnkami výživy

28.03.2024 12:09

Firma minulý týždeň informovala, že prvé sťažnosti na problémy s obličkami dostala už v januári.

korčok, pellegrini

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini. Kampaňa nabrala na obrátkach. Môžeme čakať ešte nejaké prekvapenia?

28.03.2024 12:00

Prvý duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho odvysiela Rádio Slovensko a RTVS:24.

medvede, tabuľka, Repište

Pellegrini: Mimoriadne rokovanie parlamentu k odstrelu medveďov zatiaľ nebude

28.03.2024 11:31, aktualizované: 11:55

Zákon o možnom odstrele rizikových medveďov sa má prerokovať v skrátenom legislatívnom konaní na najbližšej riadnej schôdzi.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 17882x
Priemerná čítanosť článkov: 1788x

Autor blogu

Kategórie